Wat onze klanten zeggen
We hebben R&E Koeltechniek ingeschakeld voor het plaatsen van twee airco's. 1 in de slaapkamer en 1 in de woonkamer. Ik ben zeer tevreden met de snelle en correcte plaatsing van de airco units. Ze werken uiterst netjes en denken mee over de meest optimale plaatsing buiten en binnen je huis. Het inschakelen van R&E Koeltechniek kunnen we iedereen van harte aanbevelen en voor de prijs hoef je het niet te laten vergeleken met andere installateurs.
TOP bedrijf! Erg tevreden over het geleverde werk, zeker aan te raden!
Zeer slecht!! Wij hebben gevraagd om ons koelkast te maken omdat de temperatuur niet goed was! Ze hebben de temperatuur door middel van een sensor zogenaamd gemaakt! Als je de sensor uit de koelkast haalde ging de temperatuur weer om hoog!! Zeer slecht en ook erg klantonvriendelijk! Schreeuwen aan de telefoon en niet willen luisteren naar wat de klant wil! Zeker GEEN aanrader! Wij hebben de koelkast moeten weggooien! Slecht slecht en nog eens slecht!!!
Fijn bedrijf om mee te werken. Goed advies, kwaliteit, en keurig werk. Denken ook mee over beste aanpak. Onze Daikin warmtepomp is deze maand super netjes geinstalleerd, en dit systeem is een aanrader. Ik blijf zaken met ze doen !
Hier mijn airconditioning besteld en laten plaatsen. 100% 5 sterren verdiend! TOP bedrijf!!!
Nette en marktconforme offerte, vakkundige uitvoering en alles schoon opgeleverd. Uitstekend bedrijf.
Eerst een offerte opgevraagd voor een splitairco in de woonkamer en slaapkamer. Daarna een afspraak gemaakt met Rik om onze wensen uit te werken bij ons thuis. 2 offerte's gekregen en gekozen voor een Daikin airco. Binnen 4 weken stonden de vriendelijke monteurs voor de deur. Alles netjes en vakkundig gemonteerd en een duidelijke uitleg gekregen over de bediening via afstandsbediening en via een app op mobiel. Zeer tevreden over het hele traject. Ingrid en Ron
Goed gespecialiseerd bedrijf. Aardige mensen die ook zeggen wat ze doen. Werken netjes en vakkundig.
R&E heeft voor mij zowel zonnepanelen als ook meerdere airco units geplaatst. Na de installatie van één van de airco's, lekte er wat water bij de afvoerslang. Ze zijn één dag later meteen terug gekomen om het probleem op te lossen. Ik ben daarom zeer tevreden over de geleverde diensten en de snelheid waarmee ze klachten op lossen.
Hardwerkende jongens ondanks de hoge temperaturen. En netjes gewerkt en achter gelaten. De complimenten
Prima samenwerking! Ik had R&E benaderd voor de installatie van CV+Warmtepomp, Ventilatiebox, Vloerverwarming, Airco’s en Zonnepanelen. Naast het feit dat ze dat allemaal konden doen en in een korte tijd, was de communicatie snel en makkelijk. Kortom, top ervaring!
Zeer tevreden met R en E installaties, je krijgt wat je afspreekt en geen flauwekul verhalen. Het bedrijf staat achter zijn product, de monteurs werken heel netjes en zijn zeer vak bekwaam. Zou het ieder aanbevelen.
Goed advies en goede service !
Zeer tevreden over de gang van zaken. Een Tesi warmtepomp boiler laten plaatsen.
Geweldig bedrijf om mee in zee te gaan. Werken secuur en netjes, oplossing gericht. Monteurs altijd bereid om vragen te beantwoorden, en advies te geven op eerlijke open manier. Echt advies, en dus geen verkapt verkooppraatje. Na einde klus alles netjes schoon opgeleverd. Heel erg blij mee ! Een aanrader.
We zijn zeer tevreden over R&E over het plaatsen van onze hybride warmte pomp. Die moest op de dakkapel geplaatst worden en de jongens hebben het maar even geflikt Het is allemaal heel vakkundig gedaan en alles was netjes opgeruimd
Voor onze totale verbouwing hebben we R&E installaties ingeschakeld. Het voelde meteen goed, jong team, ze hebben connecties met andere bedrijven, o.a. voor zonnepanelen en vloerverwarming zodat alle werkzaamheden op elkaar afgestemd konden worden en de verbouwing voorspoedig verliep. Wij zijn tevreden, zowel de werkzaamheden en de communicatie.
R&E installaties is ons zeer goed bevallen. Je word er heel goed geholpen en de service is uitstekend. Wij raden iedereen R&E installaties aan voor airconditioning, zonnepanelen, cv en elektra werkzaamheden. Bedankt voor alles!
Fijne partij om mee te werken. Er zijn op meerdere woningen zonnepanelen geplaatst waarbij de werking van de app nader is toegelicht. Tevens zijn er drie airco’s geplaatst, super strak en tegen een prima prijs. We zijn erg tevreden!
Airco's geplaatst door dit bedrijf. Bestellen ging snel. Contact over plaatsing ging vlot. Plaatsing ging ook goed leuke gekwalificeerde mannen .
Snelle levering en goede prettige monteurs . Ook goede adviezen gegeven
Ontzettend tevreden met R & E. Komen afspraken na en scherpe prijs. Werken ook keurig en alles werkt super bij ons thuis. 2 airco's, zonnepanelen en een warmtepomp. Top gedaan!
No nonsense, geen agressieve verkooppraatjes, zoals die mij van enkele andere uitgenodigde bedrijven ten deel vielen. Na oplevering niets te beroerd om de laatste puntjes op de "i" te zetten. Kortom hier schrijft een tevreden klant zijn oordeel....
Prima bedrijf, vriendelijk personeel. Snelle levering van de airco en plaatsing, alles is netjes afgewerkt. Betrouwbaar bedrijf. Fam winkel.
Top bedrijf! Goed werk geleverd!
De installatie is goed verlopen en we kijken ernaar uit om de airco te gebruiken.
We zijn zeer tevreden over R&E Installaties. Alle afspraken zijn keurig nagekomen en de installatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Voor ons een zeer betrouwbaar adres ! Fam. Kuiper
Contacten verlopen snel en soepel, komen op tijd en werken netjes! Tijdens de werkzaamheden werd een kleine lekkage ontdekt, dit werd dezelfde nog opgelost door een andere collega! Erg tevreden over dit bedrijf, mocht het nodig zijn zullen we zeker weer gebruik maken van hun diensten.
Ondanks dat het wat tegen zat, netjes gewerkt. Aardige monteurs. Ziet er strak uit..
2 x een airco geplaatst. Zeer vakkundig en goed overleg. Communicatie vooraf verliep ook prima. Goed bedrijf.
Twee weken geleden heeft R&E bij ons de airco geplaatst. Vanaf het eerste moment werd actief meegedacht, onder andere over de plaats van de buitenunit. We hadden diverse andere bedrijven gevraagd voor een offerte, maar die kwamen niet met de creatieve oplossing die R&E bedacht heeft! Het plaatsen en in werking stellen was in een halve dag gebeurd, en alles functioneert naar de volle tevredenheid. Aanbevolen dus!
Vorige week is de laadunit geplaatst. Vooraf geen melding gehad voor de afspraak, bleek door ziekte vergeten te zijn. De monteur had geluk dat we thuis waren. Met een vervolg afspraak is de zaak afgerond. Nog geen gebruik gemaakt ervan maar ziet er goed uit. Netjes gewerkt.
Mooi werk geleverd. Waterleiding en afvoer aangelegd. Fijn dat ze zo flexibel waren en nog tijd vrij konden maken.
Nieuwe hybride cv ketel, nieuwe pomp voor vloerverwarming en nieuwe groepenkast laten plaatsen door R&E. Zeer tevreden over de afwerking. Onze ketel had wat opstart problemen. Maar na even bellen werd dit ook meteen opgelost.
R&E installaties heeft bij ons netjes werk geleverd, zijn altijd goed bereikbaar en denken met je mee. Als er een storing is dan zorgen ze gelijk dat het is opgelost. Korte lijntjes en geen verborgen kosten, een absolute aanrader.
Aan leggen airco Uitstekende service super vriendelijk personeel leggen alles goed uit en super professioneel en netjes geïnstalleerd en af gewerkt wij zijn op en top tevreden ik raad R&E installatie aan
Zeer tevreden met R€E Installaties die vloerverwarming en warmtepomp hebben geïnstalleerd. Altijd prettige communicatie en heel flexibel in de planning toen de verbouwing anders liep.
Deze winter voor het eerst R&E ingeschakeld voor installatiewerk in verband met het plaatsen van een andere keuken. Eerst de meterkast aangepast naar 3x 25A en daarna de leidingen in de keuken volgens de tekening van de leverancier veranderd. Beide klussen werden vlot en vakkundig aangepakt. Het resultaat is er dan ook naar. De keukenmonteur gaf aan dat alles perfect volgens de tekening was aangelegd. Dat kwam hij wel eens anders tegen! Voor ons reden om dit bedrijf in de toekomst zeer waarschijnlijk weer eens in te huren.
Duidelijke uitleg, eerlijk en gedegen advies en bovendien vriendelijke medewerkers. Wij zijn zeer tevreden.
Vlotte en nette afhandeling door vakkundige monteur . Zeer tevreden, hartelijk dank
Inmiddels heeft R&E installaties diverse werkzaamheden uitgevoerd. En iedere keer naar volle tevredenheid. Er worden duidelijke afspraken gemaakt en uitgevoerd. Vriendelijk en vakkundig in advies en prijs. Kortom, een betrouwbare partij om mee samen te werken. Nuchter, transparant en uitstekende service. Gewoon top! Hartelijks, E.J. Timmer
Wij hebben 5 airco's laten plaatsen en dat is super gedaan, zelfs het kleine obstakel werd snel door de monteurs opgelost. We zijn elke dag blij met onze nieuwe aanwinst. Bedankt allemaal, en in de toekomst willen wij er graag nog twee laten plaatsen.
De mannen van R&E hebben van alles gedaan; hybride warmtepomp en airco geplaatst en vloerverwarming gelegd. Er wordt goed meegedacht, flexibel in de planning en ze gaan pas weg wanneer het werk gedaan is. Last minute changes wordt ook niet moeilijk over gedaan na goed overleg. Super partij!
Allereerst een mooie prijs mogen ontvangen van R&E installaties. Daarna konden we alle werkzaamheden vlug laten uitvoeren. Toen er tijdens het frezen van de vloerverwarming een gasleiding werd geraakt, werd dit door R&E installaties enorm snel opgelost. Daarnaast waren er 4 dagen gepland voor het aansluiten van de vloerverwarming / het plaatsen van 2 airco’s en het vervangen van de ventilatie. Tot onze grote verbazing was dit binnen 2 dagen al klaar en volledig netjes aangesloten. Net personeel, overlegd en luistert echt naar de klant. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik meer dan tevreden ben!
Vriendelijke en vakkundige monteurs vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de airco's. Ook de telefonische contacten met het kantoor verliepen soepel. Alles iemand op zoek is naar een vakkundige en prettig installatie bedrijf dan zullen we zeker R&E installaties aanbevelen.
R&E Installaties: een echte aanrader! Wat een goed bedrijf! Wij hebben 2 airco's laten installeren. Koelen, verwarmen etc. alles gaat razendsnel en geluidsarm. Alleen de turbostand hoor je een beetje. Wij zijn heel erg tevreden over het hele proces van begin tot eind, je wordt persoonlijk en op maat geholpen, de installateurs zijn beleefd, vriendelijk, denken met je mee en laten (als de klus geklaard is) alles keurig netjes en stofvrij achter. Direct maar een afspraak gemaakt voor jaarlijks onderhoud. Mochten we in de toekomst van andere diensten van R&E Installaties gebruik willen maken, dan nemen we zeker weten weer contact met ze op!
R&E heeft bij ons een warmtepomp geplaatst en de meterkast aangepast. Het ziet er allemaal netjes uit en werkt naar behoren. Communicatie zou soms iets beter kunnen, maar het werk wat ze leveren is uitstekend.
Wij hebben afgelopen week een airco door deze firma laten plaatsen , we hadden al 2 andere airco’s via andere bedrijven laten plaatsen in ons oude huis. Deze firma hoorde ik over via vrienden. Maar jeetje wat een verschil ( in vakkundigheid & afwerking ) de man die de offerte kwam opnemen was super vriendelijk en nam de tijd om uitleg te geven. Daarna ontvingen we een duidelijk en scherpe offerte , na akkoord werd de airco geplaatst door een kundige en vriendelijke monteur. Alles super netjes afgewerkt en opgeruimd aan het einde van de dag Al met al ver boven verwachting en super tevreden , tot de volgende keer
Wat een geweldig bedrijf met toegewijde mensen. Wij hebben een woning gekocht waar de cv helaas kapot was. Met een baby van 1 jaar is dat niet handig. Binnen een week hadden wij een nieuwe cv. Wat een genot is dat. Dan waardeer je weer wat warmte is. Fijn dat het allemaal zo snel geregeld kon worden en ik raad iedereen aan om R&E in te schakelen wanneer je 1 van de vele diensten nodig bent.
2,5 maand laten wachten bel je op zeggen ze dat ze niks kunnen doen. Geen aanrader
RE-Installaties bij ons een Mitsubishi Multisplit airco geïnstalleerd. De installatie is uitgevoerd door twee monteurs met duidelijke vakkennis en ervaring. Ze werkten netjes, waren prettig in de omgang en dachten goed mee tijdens het proces. Alles is strak en zorgvuldig afgewerkt en de werkplek werd schoon achtergelaten. Wij zijn erg tevreden over het resultaat en kunnen RE-Installaties in Emmen zeker aanbevelen.
Wij hebben een hybride warmtepomp laten plaatsen door R&E installaties, werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Via een bekende bij R&E terechtgekomen voor een airco. Eerst een offerte laten maken. Rik kwam bij ons thuis en nam overal de tijd voor. De offerte duurde wat lang en na 2 weken zelf kontakt opgenomen. Daarna ging het heel snel. Offerte binnen, nog even gebeld omdat ik wat vragen had. Daarna alles snel afgehandeld. Woensdag offerte goedgekeurd en vrijdag werd de airco al geplaatst. Sneller kan het niet. De monteurs waren erg vriendelijk en netjes. Legden alles uit. En het belangrijkste, de prijs, was ook goed. Jammer dat ze geen stalen hadden van de kleuren maar we vertrouwden op Rik en de kleur paste perfect. We hebben elke avond even de airco aan om te verwarmen. Heel snel warm in de kamer en heerlijke warmte De cv hoeft niet meer aan.
Allereerst een mooie prijs mogen ontvangen van R&E installaties. Daarna konden we alle werkzaamheden vlug laten uitvoeren. Toen er tijdens het frezen van de vloerverwarming een gasleiding werd geraakt, werd dit door R&E installaties enorm snel opgelost. Daarnaast waren er 4 dagen gepland voor het aansluiten van de vloerverwarming / het plaatsen van 2 airco’s en het vervangen van de ventilatie. Tot onze grote verbazing was dit binnen 2 dagen al klaar en volledig netjes aangesloten. Net personeel, overlegd en luistert echt naar de klant. Ik kan niet anders dan zeggen dat ik meer dan tevreden ben!
Wij hebben afgelopen week een airco door deze firma laten plaatsen , we hadden al 2 andere airco’s via andere bedrijven laten plaatsen in ons oude huis. Deze firma hoorde ik over via vrienden. Maar jeetje wat een verschil ( in vakkundigheid & afwerking ) de man die de offerte kwam opnemen was super vriendelijk en nam de tijd om uitleg te geven. Daarna ontvingen we een duidelijk en scherpe offerte , na akkoord werd de airco geplaatst door een kundige en vriendelijke monteur. Alles super netjes afgewerkt en opgeruimd aan het einde van de dag Al met al ver boven verwachting en super tevreden , tot de volgende keer
RE-Installaties bij ons een Mitsubishi Multisplit airco geïnstalleerd. De installatie is uitgevoerd door twee monteurs met duidelijke vakkennis en ervaring. Ze werkten netjes, waren prettig in de omgang en dachten goed mee tijdens het proces. Alles is strak en zorgvuldig afgewerkt en de werkplek werd schoon achtergelaten. Wij zijn erg tevreden over het resultaat en kunnen RE-Installaties in Emmen zeker aanbevelen.
